ثبت، پردازش و ارسال سفارش
پس از ثبت سفارش در سایت نیو چوب یک کد سفارش برای شما در نظر گرفته می شود.کارشناسان فروش در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و مراحل نهایی کردن سفارشات را برای مشتریان محترم بیان میکنند.
در صورتی که موجودی محصولی در نیو چوب به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نیو چوب محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری قبل از ارسال محصول توسط نیو چوب، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. نیو چوب به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت نیو چوب، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای نیو چوب محفوظ است. نیو چوب در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت نیو چوب میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
در رابطه با سرویس ارسال محصولات،هزینه ارسال برعهده مشتری بوده و تمامی قیمت های موجود در سایت نیو چوب تحویل درب کارخانه می باشد. در تهران سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود و در شهرستان ها مشتریان باید نسبت به دریافت محصول از دفاتر باربری اقدام نمایند.
ایرادات فنی تولید و خسارت در هنگام حمل و نقل
مشتری باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا در صورت وجود ایراد موضوع را به نیو چوب اطلاع دهد در غیر این صورت نیو چوب مسعولیتی در قبال محصول ندارد.نیو چوب همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نیو چوب مسئولیتی برای جبران خسارت ندارد.
در صورتی که محصول بعد از رسیدن به دست مشتری دارای ایراد فنی مربوط به تولید کالا باشد(نه ایراداتی که بعدا به واسطه حمل و نقل توسط شرکت های باربری ،استفاده نا صحیح و… به وجود آمده است) محصول باید به نیو چوب برگردانده شود.قبل از ارسال محصول با کارشناسان نیو چوب تماس بگیرید.در صورت تایید ایراد توسط کارشناسان بخش فنی نیو چوب مبلغ پرداختی به مشتری برگردانده میشود و یا یک محصول جایگزین ارسال می شود.
کارتن محصول برگشتی باید سالم باشد در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
در صورت عدم تایید ایرادات فنی تولید توسط کارشناسان نیو چوب،کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.
در صورتی که هنگام برگشت کالا به واسطه حمل و نقل توسط شرکت های باربری ایرادات جدیدی بر کالا وارد شود،کالای مورد نظراز نظر نیو چوب قابل قبول نبوده و امکان عودت محصول وجود ندارد.
هزینه ارسال کالاهای برگشتی چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی تولید، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری مربوط به تولید کالا، به تایید کارشناسان نیو چوب برسد، هزینههای ارسال به عهده نیو چوب است.
در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نیو چوب، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، نیو چوب هیچ گونه مسئولیتی ندارد.